Przeprowadzka firmowa z DTS

Przeprowadzka firmy i zmiana lokalizacji to bardzo ważny moment dla firmy. Wiążę się z wieloma zmianami i utrudnieniami. Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu zdobytemu podczas realizacji tysięcy przeprowadzek firmowych - wiemy na co zwrócić uwagę oraz jak zaplanować usługę, aby jak najmniej przeszkadzała w normalnym funkcjonowaniu biura.
Dziękujemy za zaufanie i wybór naszej firmy jako partnera świadczącego profesjonalne usługi przeprowadzkowe.

Adam BajorekAdam Bajorek, Dyrektor handlowy

1
2
3
5
6

Zakres usług

Każda usługa przeprowadzki jest ubezpieczona. Na czas jej trwania otrzymują Państwo wsparcie osobistego doradcy, oferujemy także szkolenie dla pracowników i uruchomienie specjalnej strony internetowej.

Przed rozpoczęciem przewozu rzeczy dostarczamy kartony, aby każdy pracownik mógł się spakować – mogą też Państwo zlecić nam to zadanie. Demontujemy i montujemy meble i sprzęty, rozłączamy i podłączamy komputery, a przywiezione przedmioty wnosimy i rozstawiamy zgodnie z życzeniem. Dbamy o zabezpieczenie ciągów komunikacyjnych i przewożonych rzeczy – niezależnie od ich wielkości i kształtu. Na koniec zostawiamy po sobie porządek, a niepotrzebne rzeczy utylizujemy. W ramach after move service wykonujemy m. in. poprawki przy ustawieniu przedmiotów.

W zakres naszych usług wchodzi wachlarz działań, które zapewniają kompleksową obsługę Klientów od A do Z – od pakowania, przez transport, aż po rozpakowanie mienia w nowym miejscu. Towarzyszymy Państwu w każdym momencie przeprowadzki, służąc wsparciem i pomocą na każdym etapie usługi.

Oferujemy pomoc podczas przenosin w obrębie kraju oraz zagranicę, a naszą ofertę kierujemy zarówno do osób prywatnych, jak i do firm. W zakres usług wchodzi dostarczenie odpowiednich materiałów do pakowania lub pakowanie przez nasz zespół, załadunek i profesjonalne zabezpieczenie transportowanych przedmiotów, a po przewiezieniu wniesienie rzeczy oraz ich rozładunek. Każda przeprowadzka ma swoją specyfikę, dlatego jesteśmy elastyczni i dopasowujemy się do potrzeb i życzeń naszych Klientów, aby jak najlepiej zrealizować zlecone zadanie. Odpowiednio zabezpieczamy bagaże oraz ciągi komunikacyjne, aby dać stuprocentową pewność, że nic nie ulegnie uszkodzeniu. Jeśli istnieje taka potrzeba to demontujemy i montujemy meble oraz instalujemy sprzęt elektroniczny i RTV/AGD. Mogą Państwo liczyć także na dodatkowy serwis „złotej rączki”, który obejmuje nie tylko montaż, ale i naprawę drobnych usterek. W zakres każdej usługi wchodzi ubezpieczenie powierzonego nam mienia, sprzątanie miejsca pracy i utylizacja niepotrzebnych przedmiotów, a do tego after-move service. Jeśli niektóre przedmioty nie będą przydatne w nowej lokalizacji, możemy zaproponować magazynowanie mienia w ochranianych całodobowo, specjalnie przystosowanych magazynach.

Każdą usługę rozpoczynamy od wizji lokalnej, która pomoże wybrać odpowiednie narzędzia i zaplanować cały proces oraz przygotować plan i kosztorys do akceptacji. Uwzględniamy Państwa potrzeby i rozumiemy, że każdy rodzaj przeprowadzki wymaga innych, odpowiednio dobranych działań. Serdecznie zapraszamy do kontaktu, będziemy mogli porozmawiać o szczegółach i odpowiedzieć na wszystkie pytania.

img
  • Przygotowanie
  • Bezpłatna wycena i przygotowanie oferty
  • Przygotowanie harmonogramu
  • Dostawa materiałów do pakowania
  • Szkolenie pracowników Twojej firmy
  • Uruchomienie strony informacyjnej
  • Ubezpieczenie powierzonego mienia
img
  • Załadunek, transport, magazynowanie
  • Załadunek oraz zabezpieczenie mienia
  • Transport mienia drobnego i gabarytowego
  • Magazynowanie mienia
  • Stała opieka handlowca
img
  • Realizacja
  • Zabezpieczenie ciągów komunikacyjnych
  • Pakowanie mienia przez zespół profesjonalistów
  • Demontaż mebli
  • Pakowanie i oznaczenie dokumentacji
  • Rozłączenie i spakowanie komputerów
  • Sprzątanie i utylizacja
img
  • Finalizacja
  • Montaż mebli
  • Podłączenie komputerów
  • Odtworzenie dokumentacji
  • After-move service
  • Badanie satysfakcji

Chcesz poznać więcej szczegółów?

Zapytaj o wycenę

Zaufali nam

l1
l1
l1
l1
l1
l1
l1
l1
l1
l1
l1
l1
l1
l1
l1
l1
l1
l1
l1
l1
l1
l1
l1
l1
l1
l1
l1
l1
l1
l1
l1
l1
l1
l1
l1
l1

Bezpieczeństwo

Wybierając naszą firmę mają Państwo gwarancję bezpieczeństwa przewożonych rzeczy. Nasi klienci mogą być spokojni, że transportowane mienie przyjedzie na czas – system satelitarnego monitoringu GPS pozwala w pełni kontrolować transport.

Cała usługa przeprowadzki jest ubezpieczona. Ubezpieczenie obejmuje nie tylko transportowane przedmioty – chronimy budynki, w których pracujemy i rzeczy osób trzecich, z którymi mamy kontakt w trakcie przeprowadzki Państwa firmy. Oferujemy następujące polisy: OC Działalności Przeprowadzkowej, czyli od ryzyka utraty lub uszkodzenia mienia, OC Przewoźnika Drogowego, obejmujące uszkodzenia powstałe podczas transportu krajowego i międzynarodowego oraz All Risk (Cargo), ubezpieczenie dostosowane do Klienta i zawierane na czas realizacji usługi

Zależy nam na naszych Klientach i zawsze doceniamy zaufanie, jakim Państwo nas darzą, dlatego robimy wszystko, by nie zawieźć stawianych wobec nas oczekiwań. Kwestią priorytetową jest dla nas bezpieczeństwo powierzonego mienia, dokładamy więc wszelkich starań, by je zagwarantować i przetransportować wszystkie rzeczy w takim stanie, w jakim były przed przeprowadzką. Dlatego z jednej strony zapewniamy dobrej jakości materiały zabezpieczające, nowoczesną i sprawną technicznie flotę oraz profesjonalną obsługę, a z drugiej gwarantujemy ubezpieczenie rzeczy.

Przewożone przedmioty zabezpieczamy je w profesjonalny sposób, aby ochronić je przed zniszczeniem lub uszkodzeniem. Używamy do tego odpowiednich materiałów, takich jak różnego rodzaju kartony i folie, koce amortyzujące, papier pakowy, drewniane skrzynie, torebki strunowe czy kontenery kurierskie. Przed rozpoczęciem prac zabezpieczamy windy oraz ciągi komunikacyjne, żeby nic nie uległo zniszczeniu podczas przenoszenia dużych przedmiotów. W czasie pakowania rzeczy do pojazdów ustawiamy je w bezpieczny sposób i zabezpieczamy przy użyciu pasów transportowych oraz mat antypoślizgowych. Dodatkowo samochody z naszej floty są wyposażone w system satelitarnego monitoringu GPS, co daje poczucie bezpieczeństwa. Spełniamy normę ISO 9001:2008, która świadczy o pewności powtarzalnej jakości świadczonych przez nas usług – procedury, które zostały wdrożone w firmie gwarantują kontrolę każdej świadczonej przez nas usługi przeprowadzki. Gwarancję jakości i bezpieczeństwa usług daje także nasze członkostwo w Polskim Stowarzyszeniu Przeprowadzkowym, International Association of Movers i American Moving and Storage Association .

  • Profesjonalne zabezpieczanie mienia

    Profesjonalne zabezpieczanie mienia

  • OC Działalności przeprowadzkowej

    OC Działalności przeprowadzkowej

  • OC Przewoźnika Drogowego

    OC Przewoźnika Drogowego

  • All Risk

    All Risk (Cargo)

Flota

Dokładamy wszelkich starań, by ułatwić przeprowadzkę firmy i zagwarantować bezpieczeństwo mienia. Nasza flota składa się z nowoczesnych samochodów marki Mercedes, które nie są starsze niż dwa lata, i są ciągle kontrolowane i odpowiednio serwisowane, aby mieli Państwo pewność, że rzeczy, które nam powierzacie, dotrą do miejsca docelowego nieuszkodzone.

Ponad 170 samochodów, którymi dysponujemy, jest wyposażonych w odpowiedni sprzęt do transportu rzeczy delikatnych – koce do izolowania elementów, pasy mocujące, maty antypoślizgowe. Pojazdy mają na wyposażeniu także wózki transportowe i paletowe. Aby jak najlepiej dopasować usługi do oczekiwań Klientów posiadamy samochody o różnych wymiarach przestrzeni ładunkowej i o różnym dopuszczalnym obciążeniu ładunkiem.

O zapewnienie bezpiecznej relokacji mienia dba odpowiedni sprzęt, który znajduje się na wyposażeniu wszystkich aut w naszej flocie. W każdym z nich znajdują się pasy transportowe i maty antypoślizgowe, dlatego żaden przedmiot nie przewróci się ani nie zniszczy. Pojazdy są przystosowane do przewożenia rzeczy o różnych gabarytach oraz do transportowania delikatnych elementów, które wymagają dokładnego zamocowania w czasie transportu. Dzięki niezawodnej flocie nie ma dla nas rzeczy niemożliwych i doskonale radzimy sobie z każdego rodzaju bagażem – rozładunek także nie stanowi problemu, ponieważ na wyposażeniu mamy podnośniki, windy zewnętrzne oraz roboty transportowe.

Aby mogli być Państwo spokojni i pewni niezawodności naszej firmy stale monitorujemy i kontrolujemy stan pojazdów znajdujących się w naszej flocie. Dla stuprocentowej gwarancji bezpieczeństwa ich stan techniczny jest sprawdzany w autoryzowanych stacjach obsługi pojazdów. Średni wiek aut, których używamy w realizacji świadczonych dla Państwa usług, nie przekracza 3 lat. Dzięki tym wszystkim normom nasza flota jest niezawodna w każdej sytuacji.

  • Flota ponad 170 samochodów

    Flota ponad 170 samochodów

  • 6 rodzajów aut transportowych

    6 rodzajów aut transportowych

  • Wiek poniżej 3 lat

    Wiek poniżej 3 lat

  • Narzędzia zabezpieczające

    Narzędzia zabezpieczające

Specjalistyczny sprzęt

Aby mieć pewność, że nic nas nie zaskoczy, jesteśmy przygotowani na każdą ewentualność.

Dlatego w skład naszego wyposażenia wchodzi winda zewnętrzna oraz robot do przewozu ciężkich ładunków po schodach, co jest istotne w przypadku wąskich korytarzy lub braku windy wewnątrz budynku. Oddając w nasze ręce dobytek firmy mogą być Państwo spokojni, ponieważ przewozimy go nowoczesnymi samochodami z odpowiednim wyposażeniem. Posiadamy odpowiednie materiały zabezpieczające, takie jak folia stretch, folia pęcherzykowa, koce amortyzujące, papier pakowy, torebki strunowe, a także kontenery kurierskie, drewniane skrzynie i różnego rodzaju kartony. Dzięki temu możemy dobrze zabezpieczyć przedmioty, bezpiecznie przewieźć je na miejsce, a także rozpakować i ustawić.

Dostarczamy także koce zabezpieczające oraz folię bąbelkową i typu stretch, aby mogli być Państwo spokojni, że nic nie ulegnie zniszczeniu. Używamy także papieru pakowego chroniącego przed wstrząsami i torebek strunowych, w które pakujemy różne drobne elementy. W przypadku materiałów, które potrzebują specjalnej ochrony w transporcie, używamy kontenerów kurierskich, które doskonale zabezpieczają cenne przedmioty i mają możliwość plombowania.

Zapakowane mienie ładujemy do nowoczesnych samochodów, na wyposażeniu których znajdują się listwy mocujące ładunek, pasy transportowe do zabezpieczania pakunków, podłogi antypoślizgowe oraz wytrzymałe koce transportowe. Każdy samochód ma wbudowany system satelitarny GPS, aby mógł być kontrolowany na każdym etapie trasy. Zastosowanie takiego rozwiązania gwarantuje poczucie bezpieczeństwa i terminowość relokacji. Każdy pojazd jest nowy – średnia wieku nie przekracza 3 lat – oraz na bieżąco serwisowany w autoryzowanych punktach serwisowych. To właśnie „świeżość” aut oraz odpowiedni serwis zapewniają niezawodność, której oczekują od nas nasi klienci.

Posiadamy także specjalistyczny sprzęt, który pomaga w bezproblemowym rozładunku przetransportowanych rzeczy. Bez względu na szerokość korytarza czy dostępność windy towarowej wewnątrz budynku wnosimy mienie do lokalu lub mieszkania z użyciem naszego sprzętu. Do tego celu używane są windy zewnętrzne oraz roboty do przewozu ciężkich ładunków po schodach.

  • Winda zewnętrzna

    Winda zewnętrzna

  • Robot transportowy

    Robot transportowy

  • Pasy do przenoszenia

    Pasy do przenoszenia

  • Atestowane zestawy narzędziowe

    Atestowane zestawy narzędziowe

Fachowcy

Nasi pracownicy posiadają odpowiednie stroje, które są łatwo identyfikowalne, aby nie można było pomylić osób postronnych z pracownikami.

Zatrudniamy tylko kompetentnych ludzi, których regularnie szkolimy z technik pakowania i montażu mebli. Ich doświadczenie pozwala nam spełniać oczekiwania Klientów, czego dowodem jest satysfakcja bliska 98%. Nasi specjaliści doskonale rozumieją potrzeby i obawy związane z przeprowadzką firmy, potrafią więc rozwiać wątpliwości i odpowiedzieć na wszystkie nurtujące pytania. Wierzymy, że profesjonalizm, wiedza i pozytywna energia, w połączeniu z innowacyjnym podejściem i kreatywnością, tworzą mieszankę wybuchową, która pomaga nam codziennie zdobywać zaufanie naszych Klientów i wyróżnia nas na rynku.

Nasz zespół składa się z ludzi, z wieloletnim doświadczeniem i dużą wiedzą w dziedzinie przeprowadzek, pakowania, montażu, demontażu mebli. Jesteśmy członkiem Międzynarodowego Stowarzyszenia Przeprowadzkowego oraz Amerykańskiego Stowarzyszenia Przeprowadzkowego i Magazynowego. Obecnie zatrudniamy ponad 450 wykwalifikowanych pracowników, którzy dbają, o Państwa zadowolenie z wyboru naszych usług.

Filarem naszej firmy – a dokładniej ponad czterema setkami filarów – są nasi pracownicy. Tylko stali, długoletni pracownicy są gwarancją sukcesu i obsługi na najwyższym poziomie. Dlatego dbamy o to, by mieli odpowiednie nastawienie, profesjonalne przeszkolenie i dużą wiedzę w swojej dziedzinie. Tylko zgrany zespół o szerokich kompetencjach może z powodzeniem realizować misję naszej firmy i sprawiać, że przeprowadzki stają się przyjemne.

Bardzo ważne jest dla nas ciągłe podnoszenie kwalifikacji pracowników, aby nie stali w miejscu, ale mogli się rozwijać. Dajemy im na to szansę i dostrzegamy ich wysiłki, rokrocznie wyróżniając najlepszych pracowników, którzy wnieśli największy wkład w rozwój naszej firmy i w realizację celów. Nasz zespół charakteryzuje się kilkoma cechami, które są wizytówką firmy. Poznaj nasz zespół

  • Ponad 450 specjalistów

    Ponad 450 specjalistów

  • Osobisty opiekun

    Osobisty opiekun

  • Zespoły z wieloletnim doświadczeniem

    Zespoły z wieloletnim doświadczeniem

  • Pracownicy z uprawnieniami

    Pracownicy z uprawnieniami

Terminowość

Zawsze dbamy o to, by Klienci, którzy wybrali nas na partnera na czas przeprowadzki, byli zadowoleni z jakości naszych usług. Dlatego tak bardzo dbamy o bezpieczeństwo powierzanego nam mienia.

Bezpieczeństwo to nie jedyny priorytet naszych działań – równie ważna jest dla nas terminowość. Dzięki nowoczesnej i niezawodnej flocie, profesjonalnemu sprzętowi oraz staraniom naszych fachowców zawsze kończymy usługę w terminie. Mamy świadomość, jak ważny jest czas, dlatego pomagamy Państwu go zaoszczędzić, odciążając w wielu obowiązkach. Wiemy też, że każda przerwa w funkcjonowaniu firmy to strata dla naszych Kklientów, dlatego staramy się jak najszybciej zrealizować zadania związane z przeprowadzką, by jej działanie było niezakłócone.

Dokładamy wszelkich starań, by wywiązać się z umowy zawartej z Klientem sumiennie i zrealizować wszystkie powinności, które do nas należą zgodnie z ustalonym wspólnie harmonogramem prac. Robimy więc wszystko, aby usługa została wykonana w terminie lub nawet przed czasem. Rozumiemy, że czas jest najcenniejszą wartością, dlatego profesjonalny zespół fachowców działa według planu, sprawnie realizując swoje zadania krok po kroku.

Każdy samochód z naszej floty jest wyposażony w satelitarny system GPS, dzięki któremu zawsze wiemy, gdzie znajduje się transport z rzeczami Klientów. Pozwala nam to kontrolować czas trwania relokacji i dostarczyć Państwa rzeczy ustalonym terminie, kończąc usługę na czas. Niezawodność naszych pojazdów gwarantuje brak nieprzewidzianych sytuacji, które mogłyby opóźnić cały proces. Specjalistyczny sprzęt pozwala na zapakowanie, przewiezienie i rozładowanie mienia sprawnie i daje pewność, że żadna niespodziewana sytuacja nie przeszkodzi nam w pracy i nie wywoła opóźnień.

Specjalizujemy się w systematycznym biciu branżowych rekordów. Możemy pochwalić się osiągnięciami, których do tej pory nie udało się nikomu pobić, co czyni nas liderem w zakresie terminowości wykonywania zadań. Na swoim koncie mamy trzy rekordy, z których jesteśmy niezwykle dumny, i które świadczą o naszej wydajności i skuteczności. Podczas przeprowadzki firmy Polkomtel udało nam się zorganizować relokację do nowej siedziby przedsiębiorstwa na tyle sprawnie, że trzy weekendy wystarczyły, by przeprowadzić do nowego miejsca 2 tysiące pracowników! Podczas przeprowadzki wydawnictwa Presspublica czas był szczególnie cenny, ponieważ każda godzina wyłączonych komputerów to strata i dodatkowy stres.

Włożyliśmy w to zadanie wszystkie nasze siły, wiedzę i umiejętności organizacyjne, dzięki czemu udało nam się spakować i przewieźć 650 komputerów w 40 godzin. Natomiast przeprowadzkę firmy Allianz ukończyliśmy aż dobę przed terminem – plan zakładał, że potrwa trzy doby, ale plany są po to, by je realizować szybciej. Nie da się? Nie u nas. Terminowość to – obok bezpieczeństwa – nasza najważniejsza cecha, która sprawia, że zaufało nam już milion klientów, a zdecydowana większość z nich była zadowolona ze współpracy.

  • Szybka wycenia i przygotowanie oferty

    Szybka wycenia i przygotowanie oferty

  • Szczegółowe planowanie

    Szczegółowe planowanie

  • Praca według ścisłego harmonogramu

    Praca według ścisłego harmonogramu

  • Dogodne terminy realizacji

    Dogodne terminy realizacji

Magazynowanie mienia

Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom oferujemy naszym Klientom usługi krótko i długoterminowego magazynowania mienia, które nie będzie wykorzystane w nowej lokalizacji.

Gwarantujemy dobre warunki cenowe firmom, które korzystają z naszych usług, a także dogodną lokalizację magazynów – znajdują się w centrum największych miast , zapewniając szybki i łatwy dostęp do magazynowanych przedmiotów. Wszystkie powierzone nam na przechowanie rzeczy są bezpiecznie magazynowane w specjalnych skrzyniach, wykonanych według międzynarodowych standardów i wyposażonych w listę umieszczonego w nich mienia. Nasze budynki magazynowe znajdują się na terenie ochranianym całodobowo, a państwa mienie jest także ubezpieczone.

Nasze magazyny gwarantują stuprocentowe bezpieczeństwo przechowywanych rzeczy. To zasługa między innymi doskonałej lokalizacji naszych magazynów, które znajdują się w największych miastach. To daje także możliwość szybkiego i łatwego dostępu do przedmiotów w każdym momencie, kiedy będzie taka potrzeba. Budynki magazynowe są całodobowo monitorowane i ochraniane przez siedem dni w tygodniu, dając naszym Klientom pewność, że rzeczy są przechowywane we właściwych warunkach. Ponadto wszystkie rzeczy składowane w magazynach są ubezpieczone przez naszą firmę.

Mogą być Państwo pewni, że każda rzecz, niezależnie od rodzaju czy wielkości, jest odpowiednio zabezpieczona i przechowywana. Wszystko umieszczamy w specjalnie przystosowanych do tego skrzyniach magazynowych, które posiadają zamknięcie z bezpieczną plombą. Każda ze skrzyń jest wyposażona w listę znajdującego się wewnątrz mienia, dlatego nie ma mowy o pomyłce lub o tym, że coś trafi w ręce osób trzecich. Odpowiednie warunki zostały zapewnione przez wykonanie skrzyń magazynowych według międzynarodowych norm i standardów, które bez względu na okres przechowywania dają pewność ochrony rzeczy przed zabrudzeniem czy niszczeniem.

Klientom, którzy korzystają z usług naszej firmy w zakresie przeprowadzek prywatnych, firmowych lub międzynarodowych, zapewniamy bardzo atrakcyjną i korzystną cenę magazynowania mienia. Serdecznie zapraszamy do skorzystania z tej usługi. W jej ramach zapewniamy bezpieczeństwo, odpowiednie warunki przechowywania i stałą ochronę. Nasi klienci nie muszą się więc martwić o to, co zrobić ze zbędnymi rzeczami, które zostały po przeprowadzce, i w każdej chwili mogą odebrać je z magazynu, w którym przechowujemy dla Państwa mienie.

  • Lokalizacja w centrum największych miast

    Lokalizacja w centrum największych miast

  • Monitoring 24 godziny na dobę

    Monitoring 24 godziny na dobę

  • Skrzynie magazynowe

    Skrzynie magazynowe

  • Atrakcyjne warunki cenowe

    Atrakcyjne warunki cenowe

Wyróżnia nas

Nasi pracownicy dbają o Państwa komfort od samego początku usługi aż do jej zakończenia. Przez cały czas gwarantujemy naszym klientom kontakt z osobistym doradcą, który służy radą, pomocą i uśmiechem.

Zdajemy sobie sprawę, że firma to ludzie, którzy ją tworzą, dlatego nasz zespół to ponad 450 profesjonalnych, odpowiednio przeszkolonych i doświadczonych pracowników, stojących za sukcesem naszej firmy i Państwa zadowoleniem z naszych usług. Pracownicy ciągle podnoszą swoje kwalifikacje a najlepsi z nich są doceniani i nagradzani. Zespół fachowców, którzy pomagają podczas przeprowadzki, ubrany jest w firmowy strój, który odpowiednio ich wyróżnia.

Filarem naszej firmy – a dokładniej ponad czterema setkami filarów – są nasi pracownicy. Tylko stali, długoletni pracownicy są gwarancją sukcesu i obsługi na najwyższym poziomie. Dlatego dbamy o to, by mieli odpowiednie nastawienie, profesjonalne przeszkolenie i dużą wiedzę w swojej dziedzinie. Tylko zgrany zespół o szerokich kompetencjach może z powodzeniem realizować misję naszej firmy i sprawiać, że przeprowadzki stają się przyjemne.

Bardzo ważne jest dla nas ciągłe podnoszenie kwalifikacji pracowników, aby nie stali w miejscu, ale mogli się rozwijać. Dajemy im na to szansę i dostrzegamy ich wysiłki, rokrocznie wyróżniając najlepszych pracowników, którzy wnieśli największy wkład w rozwój naszej firmy i w realizację celów. Nasz zespół charakteryzuje się kilkoma cechami, które są wizytówką firmy. Poznaj nasz zespół

Kontakt

Serdecznie zapraszamy do kontaktu z nami. Nasz dział handlowy z przyjemnością odpowie na wszystkie Państwa pytania i przygotuje atrakcyjną ofertę przyjemnej przeprowadzki.

Centrala

DTS Przyjemne Przeprowadzki Sp. z o.o.
ul. Wał Miedzeszyński 251
04-866 Warszawa

E-mail: handlowy@dts.pl
Telefon: +48 (22) 526 1000