Background Image

Mają Państwo pytania?
Odpowiemy na nie, z przyjemnością!

W trosce o Państwa zadowolenie staramy się udzielić odpowiedzi na najbardziej popularne pytania dotyczące przeprowadzek mieszkań i związanych z nimi przygotowań.

Najcześciej zadawane pytania









  • 1. Jakie elementy mają wpływ na czas realizacji przeporowadzki?

    Koszt przeprowadzki zależy bezpośrednio od czasu niezbędnego do jej wykonania oraz w niewielkim stopniu od materiałów opakowaniowych, które trzeba będzie zużyć podczas jej realizacji.

    Na czas realizacji wpływ mają takie elementy jak:

    Ilość rzeczy do przewiezienia – im więcej rzeczy tym więcej czasu będą potrzebowali pracownicy na przeniesienie ich wszystkich do samochodu i ponowne wniesienie do nowego mieszkania. Dodatkowo duża ilość rzeczy wiąże się z koniecznością zastosowania większego samochodu, co dodatkowo może wpływać na cenę przeprowadzki.

    Ilość przedmiotów, które wymagają specjalistycznego pakowania – im więcej rzeczy należy spakować tym więcej czasu zostanie spędzone na zabezpieczaniu i pakowaniu mienia.

    Położenie mienia i możliwość podjazdu pod budynek - ręczne przenoszenie rzeczy podlegających przeprowadzce w obrębie wyższych pięter budynku może wydłużyć czas realizacji usługi i wpłynąć na jej koszt. Dodatkowym utrudnieniem jest brak możliwości podjazdu bezpośrednio pod wejście do budynku. Konieczność przenoszenia mienia kilkadziesiąt metrów od wejścia do budynku może znacznie wydłużyć czas realizacji.

  • 2. Jak wyglądają szacunkowe ceny przeprowadzki mieszkań?

    Aby przedstawić szacunkowe ceny przeprowadzki mieszkań, posłużymy się 3 wariantami różniącymi się powierzchnią przeprowadzanych lokali. Warunki dla każdej przeprowadzki określone zostały jako typowe, czyli:
    - Mieszkania znajdują się w odległości ok. 10 kilometrów od siebie
    - Przeprowadzka realizowana jest w ciągu tygodnia z 2 piętra w budynku wyposażonego w windę na 3 piętro w bloku z windą.
    - Istnieje dogodny podjazd pod obydwie klatki.
    - Klient pakuje sam swoje rzeczy osobiste i ubrania we wcześniej dostarczone kartony przeprowadzkowe.

    Przy takich założeniach wycena przeprowadzek wygląda następująco:
    Mieszkanie o powierzchni 30 metrów - wyposażenie przewożone szacowane jest na ok. 10 m3: szafa ubraniowa, stół, 4 krzesła, łóżko, 20 kartonów z rzeczami prywatnymi, telewizor, sprzęt audio, pralka, lodówka, 5 kartonów z ubraniami, rower, szafka, regał książkowy, naczynia. Koszt przeprowadzki w tym wariancie wynosi ok. 700 złotych netto.

    Mieszkanie o powierzchni 50 metrów - wyposażenie przewożone szacowane jest na ok. 18 m3: 2 szafy ubraniowe, stół, 6 krzeseł, łóżko, 30 kartonów z rzeczami prywatnymi, telewizor, sprzęt audio, pralka, lodówka, 10 kartonów z ubraniami, 2 rowery, 2 szafki, 2 regały książkowe, naczynia, kanapa, 2 fotele, ława, biurko i komputer z monitorem. Koszt przeprowadzki w tym wariancie wynosi ok. 1200 złotych netto.

    Mieszkanie o powierzchni 70 metrów - wyposażenie przewożone szacowane jest na ok. 25 m3: 3 szafy ubraniowe, stół, 8 krzeseł, 2 łóżka, 40 kartonów z rzeczami prywatnymi, telewizor, sprzęt audio, pralka, lodówka, 15 kartonów z ubraniami, 3 rowery, 3 szafki, 3 regały książkowe, naczynia, kanapa, 4 fotele, ława, biurko i komputer z monitorem. Koszt przeprowadzki w tym wariancie wynosi ok. 1600 złotych netto.

  • 3. Czy koszt przeprowadzki zależy od wagi mienia czy od czasu poświęconego na realizację?

    Waga przewożonego mienia w zasadzie nie posiada wpływu na przebieg realizacji a tym samym na koszt usługi. Czas spędzony na realizację jest głównym czynnikiem, w oparciu o który dokonywana jest wycena kosztów przeprowadzki. Skracając czas niezbędny do realizacji możemy znacznie obniżyć koszty przeprowadzki. Sposobem na to jest:

    1. Wyrzucenie bądź oddanie starych lub niepotrzebnych rzeczy, które nie będą nam potrzebne w nowym mieszkaniu,
    2. Zarezerwowanie miejsca pod klatką, by umożliwić podjechanie samochodu ciężarowego,
    3. Spakowanie we własnym zakresie swoich rzeczy osobistych, książek czy ubrań (rzeczy te nie wymagają fachowej wiedzy dotyczącej sposobów pakowania),
    4. Wybór mniej obleganego terminu jakim są terminy w tzw. środku tygodnia (poza weekendem).

  • 4. Czy mogę pojechać do nowego mieszkania razem z Panami w samochodzie DTS?

    Samochody stosowane przez naszą firmę posiadają 3 miejsca dla pasażerów. Jeżeli przeprowadzka realizowana jest pomiędzy lokalizacjami znajdującymi się w obrębie jednego miasta chętnie udostępnimy wolne miejsce w samochodzie. Z uwagi na komfort i bezpieczeństwo nie proponujemy wspólnej podróży w przypadku długich tras.

  • 5. Czy posiadacie kartony do pakowania i czy możecie je dostarczyć wcześniej?

    Posiadamy pełną gamę kartonów do pakowania każdego rodzaju mienia. Klienci, którzy chcą spakować rzeczy we własnym zakresie mogą otrzymać odpowiednią ilość opakowań w dowolnym terminie.

  • 6. Ile będzie trwała realizacja mojej przeprowadzki?

    Czas trwania przeprowadzki zależy od ilości rzeczy, które będą przewożone. Najmniejsze przeprowadzki, podczas których przewozimy kilka większych przedmiotów, a kartony zostały spakowane przez Klienta we własnym zakresie, trwają około 2-3 godzin. Większe usługi przeprowadzek mieszkań o powierzchni ok. 40-60 m2 trwają około 4-6 godzin. Realizacja największych przeprowadzek może trwać nawet cały dzień. W trosce o komfort naszych Klientów staramy się aby realizacja nawet największych przeprowadzek nigdy nie trwała dłużej niż jeden dzień.

  • 7. Czy posiadacie magazyn jaki jest koszt magazynowania rzeczy?

    Oczywiście, posiadamy własny magazyn i umożliwiamy Klientom przechowanie w nim rzeczy. Koszt magazynowania wynosi 50 złotych brutto za 1m2 za 1 miesiąc. Minimalna powierzchnia jaką udostępniamy naszym Klientom wynosi 2 m2. W przypadku dużej ilości mienia podlegającego magazynowaniu lub długiego okresu najmu powierzchni dopuszczamy możliwość negocjacji ceny.

  • 8. Czy moja przeprowadzka będzie ubezpieczona?

    Oczywiście.
    Posiadamy najwyższą kwotę ubezpieczenia OC przewoźnika na rynku, która zabezpiecza naszych Klientów do kwoty 3.000.000,- złotych.
    Ochronę ubezpieczeniową do wysokości 500.000 zł w Polsce i do 200.000 zł w całej Europie zapewnia nam Towarzystwo Ubezpieczeniowe Chartis Europe S.A.

  • 9. A co będzie jeżeli się coś uszkodzi?

    Bierzemy odpowiedzialność za mienie powierzone nam do przeprowadzki. Wszelkie szkody zostaną zgłoszone do ubezpieczyciela, a wypłacone odszkodowanie zostanie przekazane Klientowi w formie rekompensaty za uszkodzone mienie.

  • 10. Czy odległość pomiędzy adresami przeprowadzki w tym samym mieście ma wpływ na cenę przeprowadzki?

    Standardowo na cenę przeprowadzki w obrębie jednej miejscowości nie wpływa odległość pomiędzy adresami załadunku i rozładunku.

  • 11. Czy wizyta konsultanta w celu dokonania szacowania ilości mienia jest bezpłatna?

    Oczywiście.
    Klient zamawiający wizytę konsultanta nie ponosi z tego tytułu żadnych kosztów i nie jest zobowiązany do skorzystania z naszych usług.

  • 12. W jaki sposób mogę zapłacić za przeprowadzkę i czy wymagana jest przedpłata za realizację?

    Za przeprowadzkę można zapłacić przelewem na podstawie dostarczonej faktury VAT lub w formie gotówkowej po zakończeniu realizacji usługi (przy usługach wyliczanych ze stawki godzinowej – faktura zostanie wysłana pocztą).

    Standardowo nie wymagamy przedpłat na realizację usługi lecz w przypadku większych przeprowadzek lub terminów cieszących się dużym zainteresowaniem Klientów (np. ostatni weekend miesiąca), możemy poprosić o częściowe zrealizowanie płatności.

  • 13. Czy montujemy meble podczas przeprowadzki?

    Oczywiście, jeżeli nasz konsultant stwierdzi potrzebę demontażu mebli lub ich elementów na czas realizacji przeprowadzki nasi pracownicy wykonują wszelki niezbędne działania w tym zakresie. Istnieje też możliwość montażu wcześniej zdemontowanych lub nowych mebli wymagających montażu.

Logo

DTS Przyjemne Przeprowadzki
ul. Wał Miedzeszyński 251
04-866 Warszawa

handlowy@dts.pl
+48 (22) 526 1000

KONTAKT

Skontaktuj się z nami

Serdecznie zapraszamy do kontaktu z nami.

Nasz dział handlowy z przyjemnością odpowie na wszystkie Państwa pytania i przygotuje atrakcyjną ofertę przyjemnej przeprowadzki.

CENTRALA

DTS Przyjemne Przeprowadzki
ul. Wał Miedzeszyński 251
04-866 Warszawa

E-mail: handlowy@dts.pl
Telefon: +48 (22) 526 1000 

Napisz do nas

CERTYFIKATY I STOWARZYSZENIA

IAM
AMSA
PSP
ISO